Cukiernia Krzyżan


Korzystając z okazji wczorajszych urodzin mojego lubego, a co za tym idzie zamówionego tortu, napiszę kilka słów na temat Cukierni Krzyżan. Wcześniej o niej nie słyszałam,zresztą fanką wyszukiwania nowych cukierni itp. nigdy nie byłam.
Do czasu,bowiem....
Ostatnio natchnęło mnie na kupowanie promocyjnych usług/przedmiotów na Gruperze. Nie wiem dlaczego, ale akurat tam zatrzymałam się na dłużej. Zamawiałam już wcześniej na MyDeal i Gruponie ale to były tylko jednorazowe zakupy. Natomiast na Gruperze kupiłam już 3 bajery :) No i jak nie trudno się domyślić tort był jedną z owych rzeczy.
Oczywiście krążąc po ofertach nie miałam żadnego upatrzonego celu, aż tu nagle : TORT.
Banał, nie?
No właśnie nie do końca, bo tort można było zamówić z własnym zdjęciem/obrazkiem, a to już coś innego niż tradycyjna domowa kuchnia zapodaje.
Momentalnie wyobraziłam sobie pyszny torcik z logo firmy mojego chłopaka(firma ma już rok i jest z niej ogromnie dumny, a ja z niego, więc pomyślałam, że to będzie strzał w 10. I był.)jako główną atrakcję imprezy-niespodzianki.
Oto bohater wczorajszego wieczoru:

Świeczki były dobierane w ekspresowym tempie, ale myślę, że nie wyszło najgorzej.
Co do tortu: PYCHA.
Niesamowicie dobry. Aż dziwne, wszystkim smakował. Jak widzicie na zdjęciu był cały ze śmietany(kremu?), w środku było to samo, oczywiście przełożone spodami. Mimo to, nie był mdły w smaku, co zdaża się naprawdę rzadko.
Tort miał być o smaku jagodowym. Co prawda jagód było jak na lekarstwo, ale przynajmniej były świeże, nie jakieś tam wyschnięte bobki. No i prawdziwe JAGODY a nie Borówki Am. co jak widać powszechnie nie każdy sprzedawca potrafi odróżnić.
A zdjęcie było zrobione z jakiejś żelatyny(?), nie mam pojęcia, ale dało się zjeść:D
Jedyny minusik to dosyć duża cena. Mnie udało się zapłacić połowę(dzięki Gruper!). Chociaż...zapewne znajdą się tacy dla których 70zł to nic.
Warto wspomnieć też, że promocja obejmowała nowo otwarty oddział w centrum, jednak nie było problemu, żeby zamówienie odebrać w Luboniu.
Ah, no i bardzo dużo ciekawych smaków do wyboru. To też ważne.
Nowo otwartego Krzyżana znajdziecie tu:
ul. Wierzbięcice 27 Poznań www.cukierniakrzyzan.pl

Suzanne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz