Placki marchewkowe z ananasem i przyprawą korzenną

 Nie cierpię kiedy mam na coś ochotę, a okazuje się, że nie ma tego w domu. Miałam straszną ochotę na placki ziemniaczane. Jak się okazało, ziemniaków nie było, ale była marchewka.
Dodatkowo pogoda doprowadza mnie do szału. Raz ciepło, raz zimno, a żeby było miło i przyjemnie pada. W chłodniejszy dzień postanowiłam rozgrzać się plackami marchewkowymi z ananasem i moją ulubioną przyprawą do pumpkin pie spice. przepis tutaj
Taka chandra na jesienne smaki:)

Składniki: 6 placków
-170g marchewki
-100 g ananasa
- ok. 36 g mąki (jeśli konsystencja jest zbyt luźna dodać więcej)
-jajko
-łyżeczka przyprawy

Dodatkowo:
-Gęsta, słodka śmietana
  1. Marchew obrać, razem z ananasem zetrzeć na tarce.
  2. Odcisnąć sok. Dodać jajko, mąkę i przyprawy.
  3. Smażyć na rozgrzanym oleju, płaskie placki do zarumienienia się każdej strony.
  4. Odsączyć chwilkę na ręczniku papierowym . Podawać z kleksem śmietany. 

    ! Zanim dosypiecie mąki, możecie spróbować czy macie ochotę dosypać więcej przyprawy lub mniej.
    ! Sok odciśnięty z marchwi i ananasa można śmiało wypić:)
     
    Text and photos by Caroline 

1 komentarz: