Koktajl z truskawką i ananasem

Koktajl. Totalny banał. A ja musiałam sobie radzić bez prądu i blendera :)
Jestem podwójnie dumna ponieważ część produktów użytych do tego napoju powstało produktów które rosną w moim ogrodzie. 
Mój ogródek nie jest aż tak wielki by siać tysiące grządek truskawek, ale jednak niewielka ilość tych owoców cieszy oko i kubki smakowe.
Dumna jestem także z mojej pięknej mięty, która wie, jak bardzo sobie ją cenie. Co roku rozsiewa się coraz dalej, a ja nawet nie śmie jej usuwać.





Składniki:
-600g truskawek
-250 g ananasa
-kilka listków mięty
-łyżka miodu
-2 szklanki maślanki (400ml)
-200 ml jogurtu

  1. Mięte drobno posiekać.
  2. Wszystkie składniki zblendować na końcu dodać mięte.
  3. Jeśli nie macie blendera, truskawki i ananas podusić widelcem lub wymieszać trzepaczką. 

    Caroline xxx 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz