Z cyklu banalne sałatki. Sałatka z brokułem i prażonymi migdałami

Tak jak już kiedyś wspominałam, że największą inspiracją jest rodzina. Ta bajecznie prosta i smaczna sałatka znalazła się kiedyś na stole w domu mojej ciotki. Takiej ciotki, która w moim mniemaniu znajduje się w grupie najlepiej gotujących osób w mojej rodzinie. Polecam!

 Składniki (na 3 osoby):
- Bukiet brokuł
- 5-6 gałązek selera naciowego
- pęk winogron
- 200 ml śmietany 18% lub jogurtu
- 3 łyżki płatków migdałowych
- Sól i pieprz

1. Brokuły podzielić na mniejsze bukiety i ugotować na pół twardo.
2. Umyte winogrona pokroić na połówki, seler na ok. 1 cm kawałki.
3. Seler, winogrona i jogurt lub śmietanę wymieszać dokładnie od połączenia się składników, następnie dodać brokuły i bardzo delikatnie wymieszać. Przyprawić solą i pieprzem. Na koniec posypać płatkami migdałowymi, wcześniej uprażonymi na suchej patelni.

Caroline xxx

2 komentarze:

  1. Wygląda przepysznie !

    Zapraszam do mnie na gwiazdkową akcję blogerską :)
    http://testacja.blogspot.com/2014/11/ho-ho-ho-gwiazdka-blogerska-z-testacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł na sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń